Sunday, February 9, 2020

Simpan...

Bismillah... 

Terjaga dari tidur ku. Tiba_tiba kenangan lalu bertandang lagi dalam lena ku. Perlahan ku angkat kepala Delisha yang lena di lengan. Maafkan nenda .

Aku ingin menulis ....


Kejadian itu terjadi pada 19 rabiulakhir 1438. Setelah 3 tahun berlalu ,
 namun kenangan itu sentiasa bermain2 dlm ingatan dan menjadi peneman mimpi ku !!.

Simpan disini untuk dikenang jika suatu saat aku terlupa, tolong ingat kan aku. Mudah²an segala pertolongan kalian secara langsung atau pun sokongan moral, Allah Azawajalla sahaja mampu membalas nya. 
Jazakumullah khairan kathira buat kalian semua . Aku hanya mampu berdoa .... 🌾🌾






Memang benarlah seperti yang  dikata ; "Rindu pada yg tiada x dapat di ungkapkan.... Kasihnya seperti udara, tanpanya, kadang2 kita seakan lemas...." . Bila aku sendiri didalam 'rindu' ini, baru terasa badai nya. Syukurlah aku masih bolih berpijak dibumi nyata dengan pertolongan Mu _Rabb..🌾🌾

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

●(Aku rindu bunyi dengkuran nya yg kadang-kadang memecah dingin malam. Tidur yang begitu lena kerana bekerja keras siang malam . Memerah fikiran dan keringat demi tanggungjawab dan mencukupi kami)●




Share:

2 comments:

Warisan Petani said...

Hargailah pengorbanannya

is3zul said...

Warisan Petani,
Jazakallah khairan kathira...
Inshaa Allah.